מגדלי ALTO -1000 סיבות להתאהב

משהו גדול קורה בראשון לציון. בימים אלה כל העיניים נשואות מערבה, לעבר מתחם ה-1000 ההולך וצומח מול הים. המתחם שכבר הוכתר כהצלחה נדל"נית חסרת תקדים, עתיד להוות את שכונת הדגל החדשה והמתקדמת ביותר בגוש דן ומציב רף חדש של איכות חיים בסביבה ירוקה וחדשנית. המתחם כולל תמהיל מנצח של מגדלי מגורים, מתחמי תעסוקה שוקקים, שטחים ירוקים, מוסדות חינוך ושירותים קהילתיים מתקדמים. נתונים אלה הופכים את מתחם ה-1000 לסביבת מגורים נחשקת, המעניקה לדייריה מעטפת חיים שהיא לא פחות מגן עדן למשפחות. עבור המשקיעים, המתחם מהווה את אחת מהזדמנויות הנדל"ן המבוקשות והמבטיחות בישראל.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ALTO – הריזורט הפרטי שלכם

מתחם ה-1000 הוא פסגת התכנון והבניה של גוש דן, ומגדלי ALTO מבית שבירו לנד הם היהלום שבכתר. צמד מגדלי היוקרה ממוקמים בחלק הטוב ביותר של המתחם וצופים אל רצועת החוף היפה בישראל. המגדלים מציעים למשפחות לעלות קומה בסגנון החיים וליהנות מחווית מגורים יוקרתית באווירה של ריזורט, עם קאנטרי פרטי הכולל בריכת שחייה המשקיפה אל הים, חדר כושר ושלל פינוקים לכל המשפחה. דיירי המגדלים ייהנו מסגנון חיים מושלם הכולל חוף ים במרחק פסיעה, פארק אגמים מרהיב, מתחמי תעסוקה מתקדמים, כשממש מעבר לפינה ממתינים שלל הקניונים והאטרקציות של מערב ראשל"צ. תוסיפו לחבילה גם חיי קהילה עשירים ונגישות מקסימלית לנתיבי איילון והרכבת הקלה ותבינו למה כל כך הרבה משפחות בוחרות לבנות את עתידן במגדלי ALTO.

ALTO – כל דירה מיני פנטהאוז

בפרויקט מגוון דירות יוקרה ענקיות:  4 חדרים (115 מ״ר + מרפסת 25 מ״ר), ו 5 חדרים (130 מ״ר + מרפסת 25 מ״ר), דירות גן מרחפות ופנטהאוזים מפוארים

תכנון הדירות מתאפיין בקירות מסך שקופים בזיגוג כפול, ויטרינות עם מפתח רחב ביותר המקנות לכם זרימת אוויר, בריזה נעימה ושפע אור טבעי. לכל הדירות מרפסות ענקיות בחיפוי DECK עץ, אשר צופות אל המרחבים הפתוחים עוצרי הנשימה של הים והשכונה, חניה פרטית בחניון תת-קרקעי ומחסן פרטי לכל דירה.

עכשיו מוצעות הדירות במחיר אטרקטיבי במיוחד החל מ-2,300,000 ₪ (המלאי מוגבל).

ALTO – הזדמנות של פעם ב-1000

בימים אלה ממש, מציעה חברת "שבירו לנד" הזדמנות חסרת תקדים למשפחות ולמשקיעים, שהופכת את סגנון החיים החלומי של מגדלי ALTO לקרוב מתמיד. ההצעה הייחודית של שבירו לנד, מעניקה לרוכשים אפשרות לרכוש דירה במסגרת קבוצת רכישה במגדלי היוקרה במחיר אטרקטיבי במיוחד, כאשר בעוד שנתיים – בהן, על פי התחזיות, שווי הדירה לעלות משמעותית, כך תוכלו להחליט אם למכור את זכויותיכם בנכס, או להשאירו ברשותם ולהפוך לבעלים המאושרים של דירת יוקרה חלומית ליד הים, בלב הפועם של מתחם ה-1000.

לפרטים נוספים אודות הזדמנויות השקעה

גילוי נאות: התכנים שבאתר אינם מהווים ייעוץ משפטי ו/או כלכלי ו/או ייעוץ השקעות או אחר ואינם מובאים כתחליף לקבלת ייעוץ מעורך דין ו/או רו"ח ו/או ייעוץ מקצועי אחר והם מהווים מידע כללי בלבד ואין להסתמך עליהם בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים באתר זה הנה על אחריות המשתמש בלבד והח"מ אינו אחראי בשום צורה ואופן לתוצאות השימוש במידע המובא באתר זה. מטרת התכנים המופיעים באתר לסייע למשתמשים להרחיב את בסיס הידע האישי שלהם בלבד בטרם הם פונים לבחון שווקים והזדמנויות עסקיות והם מבטאים את דעתו האישית בלבד של הח"מ.

מתחם ה 1000 בראשון לציון

מטרופולין עסקים הנבנה על עתודות הקרקע האחרונות של ראשון לציון ממערב – מעל 1,000 דונם של מתחם עסקים מתקדם. הבנייה יצאה לדרך- העוברים והשבים באיזור יכולים לראות את כלי העבודה בפעולה! הזדמנות למשקיעים להרוויח תשואה שנתית של 12% על השקעה החל מ-150,000 ש"ח

דילוג לתוכן